FAQ

Поширені запитання

Що робити, якщо виникли труднощі з оформленням замовлення на сайті? +

Вам допоможе оформити замовлення наш менеджер телефоном, у Viber за номером +380684653371. По буднях з 10:00-18:00, субота з 10:00 до 17:00, неділя - вихідний.

Як внести зміни в замовлення? +

Самостійно здійснювати зміни не можна. Вам потрібно звернутися до менеджера за номером +380684653371.

КОЛИ Я МОЖУ ОТРИМАТИ ЗАМОВЛЕННЯ? +

Опрацювання замовлення впродовж 3 робочих днів, після відправки Ви отримаєте повідомлення з номером накладної.

Однак, через російську агресію іноді ми зіштовхуємося з технічними складнощами під час відправки ваших замовлень, а тому можуть бути затримки. Ми докладаємо усіх зусиль, щоб наша продукція якомога швидше опинилася у вас.

Чи є опція безплатної доставки? +

Так, для замовлень на суму від 2000 грн доставка сплачується нашим коштом

Чи можлива відправка за кордон? +

Так, Ви можете написати свій запит через форму зворотного зв’язку, або використавши інші контакти, і ми з Вами зв’яжемося для погодження умов та деталей

Не можу визначитися з вибором продукції +

Ви можете звернутися за консультацією в Direct нашого профілю в Instagram або до менеджера за номером телефону +380684653371 у Viber.

З ЯКИМИ СЛУЖБАМИ ДОСТАВКИ ви СПІВПРАЦЮЄТЕ? +

Ми співпрацюємо з Новою Поштою та Укрпоштою.

У вас діють акції чи знижки? +

Періодично ми проводимо акції чи знижки. Їх можна відстежувати в нашому профілі в Instagram.

Чи можна отримати індивідуальну консультацію? +

Ви можете отримати індивідуальну консультацію від Дарії Корнійчук, ароматерапевтки, власниці та засновниці Aroma Fields. Для цього заповніть форму зворотного звʼязку і з Вами звʼяжуться для уточнення деталей.

Чи є у вас сертифікат якості? +

Ми створюємо 100% рослинні продукти відповідно до державних стандартів України ДСТУ та міжнародних стандартів якості ISO. Переглянути наші сертифікати можна тут.

Have questions?

Submit your question via the form and we will get back to you as soon as possible