FAQ

Поширені запитання

Що робити, якщо виникли труднощі з оформленням замовлення на сайті? +

Вам допоможе оформити замовлення наш менеджер телефоном, у Viber за номером +380684653371. По буднях з 10:00-18:00, субота з 10:00 до 17:00, неділя - вихідний.

Як внести зміни в замовлення? +

Самостійно здійснювати зміни не можна. Вам потрібно звернутися до менеджера за номером +380684653371.

КОЛИ Я МОЖУ ОТРИМАТИ ЗАМОВЛЕННЯ? +

Опрацювання замовлення впродовж 3 робочих днів, після відправки Ви отримаєте повідомлення з номером накладної.

Однак, через російську агресію іноді ми зіштовхуємося з технічними складнощами під час відправки ваших замовлень, а тому можуть бути затримки. Ми докладаємо усіх зусиль, щоб наша продукція якомога швидше опинилася у вас.

Чи є опція безплатної доставки? +

Так, для замовлень на суму від 2000 грн доставка сплачується нашим коштом

Чи можлива відправка за кордон? +

Так, Ви можете написати свій запит через форму зворотного зв’язку, або використавши інші контакти, і ми з Вами зв’яжемося для погодження умов та деталей

Не можу визначитися з вибором продукції +

Ви можете звернутися за консультацією в Direct нашого профілю в Instagram або до менеджера за номером телефону +380684653371 у Viber.

З ЯКИМИ СЛУЖБАМИ ДОСТАВКИ ви СПІВПРАЦЮЄТЕ? +

Ми співпрацюємо з Новою Поштою та Укрпоштою.

У вас діють акції чи знижки? +

Періодично ми проводимо акції чи знижки. Їх можна відстежувати в нашому профілі в Instagram.

Чи можна отримати індивідуальну консультацію? +

Ви можете отримати індивідуальну консультацію від Дарії Корнійчук, ароматерапевтки, власниці та засновниці Aroma Fields. Для цього заповніть форму зворотного звʼязку і з Вами звʼяжуться для уточнення деталей.

Чи є у вас сертифікат якості? +

Ми створюємо 100% рослинні продукти відповідно до державних стандартів України ДСТУ та міжнародних стандартів якості ISO. Переглянути наші сертифікати можна тут.

Есть вопросы?

Отправьте свой вопрос через форму и мы свяжемся с Вами в ближайшее время