Обмін та повернення

Обмін і повернення

Важливо

Повернення та обмін товарів належної якості:

  • Відповідно до статті 9 Закону України «Про захист прав споживачів» та Постанови Кабінету Міністрів України від 19.03.1994 №172 "Про реалізацію окремих положень Закону України "Про захист прав споживачів" (зі змінами), харчові добавки, які входять до складу продовольчих товарів, та парфюмерно-косметичні вироби, які віднесені до непродовольчих товарів, належної якості не підлягають обміну (поверненню), якщо вони не задовольняють споживачів з будь-яких причин.
  • Обмін та повернення товарів належної якості може бути здійснений тільки за категорією «Аксесуари для ароматерапії». Повернення та обмін товарів належної якості здійснюється відповідно до статті 9 Закону України «Про захист прав споживачів» протягом 14 днів з дня підтвердження замовлення. У разі отримання товару належної якості Покупець може здійснити повернення або обмін товару зв'язавшись з менеджером по контактному номеру телефону (068) 465 33 71 та повідомити про бажання повернення або обміну через невідповідність очікуванням. Товар для повернення або обміну повинен бути належної якості, а саме: відсутність слідів використання споживачем: подряпин, відколів, потертостей, плям тощо; збережена та не пошкоджена товарна упаковка; збережені всі ярлики та заводське маркування; збережені споживчі якості товару; повна комплектація; відсутні будь-які механічні пошкодження; відсутні сліди користування.

    Повернення відбувається службою доставки "Нова Пошта" за тарифами транспортної компанії за рахунок продавця. Повернення коштів відбувається за домовленістю між Покупцем та Aroma Fields шляхом переведення коштів на банківський рахунок (IBAN) після отримання та перевірки відправлення протягом 24 годин з моменту отримання поверненого товару.

Повернення та обмін товарів неналежної якості:

  • Повернення та обмін товарів неналежної якості здійснюється відповідно до статті 8 Закону України «Про захист прав споживачів». При отриманні Товару на відділенні/у поштоматі або від кур’єра перевізника Покупець зобов’язаний перевірити зовнішню цілісність упаковки, після чого відкрити її та безпосередньо пересвідчитися у належному зовнішньому стані товару (відсутності механічних пошкоджень) та повноті його комплектності у присутності працівників компанії- перевізника.

    У разі виявлення недоліків, що можуть свідчити про неналежну якість товару Покупець зобов’язаний зафіксувати його у складеному акті довільної форми. Акт повинен бути підписаний Покупцем та співробітником перевізника. У разі виявлення недоліків, що можуть свідчити про неналежну якість товару, при отриманні замовлення у поштоматі покупець зобов’язаний записати відео розпакування замовлення та надіслати його на електронну адресу: info@aromafields.com.ua. Протягом перших 24 годин після отримання товару неналежної якості Покупець зобов’язаний повідомити представника Aroma Fields за контактним номером телефону (068) 465 33 71 про виявлені недоліки та домовитися про заміну або повернення Товару. У випадку недотримання обов’язкових вимог вказаної процедури, визнається отримання Покупцем Товару у належному стані – без будь-яких механічних пошкоджень та у повній комплектності. Заміна або повернення товару неналежної якості відбувається службою доставки "Нова Пошта" за тарифами транспортної компанії за рахунок продавця.Повернення коштів за товар неналежної якості відбувається за домовленістю між Покупцем та Aroma Fields шляхом переведення коштів на банківський рахунок (IBAN) після отримання та перевірки відправлення протягом 24 годин з моменту отримання поверненого товару.

  • Звернення, претензії, питання щодо обслуговування та якості продукції AromaFields розглядаються в індивідуальному порядку та приймаються на поштову скриньку: info@aromafields.com.ua.
Є питання?

Надішліть своє питання через форму і ми зв'яжемося з Вами найближчим часом