Запитання, що часто задають
ЯК ЗРОБИТИ ЗАМОВЛЕННЯ?
КОЛИ Я МОЖУ ОТРИМАТИ ЗАМОВЛЕННЯ?
ЧИ ОТРИМАЮ Я СПОВІЩЕННЯ ТА НОМЕР НАКЛАДНОЇ ПІСЛЯ ВІДПРАВКИ?
Ми не відправляємо номер декларації після відправки, Ви можете відслідкувати відправку самостійно за допомогою мобільних додатків Нової Пошти та Укрпошти
ЧИ МОЖЛИВА ВІДПРАВКА ЗА КОРДОН?
Так, Ви можете написати свій запит через форму зворотнього зв’язку, або використавши інші контакти, і ми з Вами зв’яжемося для погодження умов та деталей.
З ЯКИМИ СЛУЖБАМИ ДОСТАВКИ СПІВПРАЦЮЄТЕ?
Нова Пошта, Укрпошта
ЧИ Є ОПЦІЯ БЕЗКОШТОВНОЇ ДОСТАВКИ?
Так, для замовлень на суму від 2000 грн доставка сплачується за наш рахунок.
Будь ласка, зверніть увагу, що безоплатна доставка діє лише при повній оплаті замовлення і здійснюється по території України.
ЧИ МОЖНА ПОВЕРНУТИ/ОБМІНЯТИ ТОВАР?
Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» та Постанови Кабінету Міністрів України від 19.03.1994 №172 Про реалізацію окремих положень Закону України “Про захист прав споживачів” парфумерно-косметичні вироби не підлягають обміну (поверненню). Aroma Fields не несе відповідальності за товари, цілісність яких не була перевірена при отримані у відділенях Нової пошти та Укрпошти. Будь ласка, перевіряйте цілісність товарів Aroma Fields у відділенях поштових операторів при отриманні. Зверненння, претензії, питання щодо обслуговування та якості продукції Aroma Fields розглядаються в індивідуальному порядку та приймаються на поштову скриньку: info@aromafields.com.ua
Надішліть своє питання через форму і ми зв'яжемося з Вами найближчим часом
Ви можете зв'язатися з нами в будь-який спосіб, вказаний нижче, або скористатися контактною формою поруч.